To, že je společnost LG Electronics (LG) technologickým lídrem a inovátorem, předvedla firma na veletrhu spotřební elektroniky Consumer Electronics Show (CES) 2013 v americkém Las Vegas, který patří k nejvýznamnějším událostem roku pro odborníky i laickou veřejnost. V letošním roce se tak mohou i čeští a slovenští spotřebitelé těšit na LG Ultra HD televizor, LG OLED televizor, robotický vysavač LG Hom-Bot a daší technologické novinky, které ulehčí provoz v domácnosti.
„Velké množství technologických novinek a vychytávek dorazí do Česka už letos. Zákazníci se tak mohou těšit na televizi s Ultra HD rozlišením, která bude s největší pravděpodobností představena pro tuzemský trh s příchodem nových modelů pro letošní rok na přelomu dubna a května; LG OLED televizor si budou moct zákazníci koupit v průběhu druhého pololetí 2013,“ říká Martin Malý, tiskový mluvčí LG Electronics CZ.
Číst dál: LG zazářilo na veletrhu CES, představilo řadu technologických novinek
Pátý sledovaný týden (5.–11.12.2012) potvrdil předchozí vývoj. Co do objemu spontánní medializace vede Miloš Zeman (652) s mírným náskokem před Jiřím Dienstbierem (565). Jejich publicita nemá výraznější výkyvy: Zeman dosahuje již čtvrtý týden po sobě více než 600 referencí a také Dienstbier se již tři týdny může v každém z nich vykázat více než 500 zmínkami. Až za oběma proponenty levé poloviny politického spektra následuje s nikoli dramatickým, ale přece jen významným odstupem Jan Fischer se 402 referencemi.
Ve středu žebříčku figurují Karel Schwarzenberg (374), Vladimír Franz (315) a Zuzana Roithová, jejíž týdenní publicita se oproti minulému týdnu takřka zdvojnásobila (ze 174 na 305). Naopak Přemysl Sobotka, který byl v součtu 3. a 4. týdne vklíněn mezi Fischera a Schwarzenberga, se musel aktuálně spokojit pouze s 266 zmínkami a tudíž s předposledním místem žebříčku. Táňa Fischerová se vrátila na poslední místo, nicméně její týdenní publicita stoupla (ze 178 na 253 zmínek).